عشق لجباز نیم پارت دوم ۳

Faridh mohbi(taranh) · 16:41 1400/03/06

خب برو ادامه 

فریده 

وقتی بیدار شدم داخل یه اتاق لخت روی تخت بودم که یه دفعه همه چیز مثل یه فیلم یادم اومد ی..یعنی من الان دختر نیستم یعنی من الان زن یه مردیم که نمیدونم کیه یا حتی نمیدونم چه شکلی وای چرا دیگه هیچ اشکی ندارم چرا دادو بیداد نمیکنم همینجوری داشتم فکر میکردم که حس کردم یه چیزی داخل در داره میچرخه که در باز شد و همون مرده اومد سری پتو رو گرفتم دور جونم و بهش گفتم تو میدونی با من چکار کردی من.. الان الان دیگه یه هرزه شدم تو اینده منو نابود کردی فکر کردی من مثل همه ی دخترای بوغ...بوغ....بوغم ها 

💛درست هرف بزن تو برای من ارزش خاصی داری تو از اون دخترای هرزه نیستی تو الان زن منی فهمیدی با دادی که زد به خودم لرزیدم و ناخدا گاه سرمو تکون دادم‌ که گفت خوبه  حالا برات صبحونه اوردم بخور  من نمیخورم 💛بخور 🖤 نمیخورم 💛 بخور 🖤نمیخورم که یه دفعه  به سمتم اومد انقدر زود اومد که حتا  فرست نکردم کاری کنم انقدر قلقلکم داد که اخر گفتم باشه باشه باشه قلت کردم  میخورم  که گفت خوبه خودم میدم دهنت که گفتم نه اون گفت ببخشید من  صداتو نشنیدم فکنم گفتی اره که اون گفت خوب  دهنتو باز کن دوتا لغمه که خوردم گفتم که سیر شدم که بزور داد همشو خوردم غذا رو که خوردم گفتم من نه میدونم که اسمت چیه نه اینکه تو کیهستی من چطور میتونم بهت اعتماد کنم 💛خب جونم برات بگه که من فرهادم فرهاد اگرست و اینکه من همونی که تو بهاش هفته دیگه باهاش قرار داد ببندی  بعد یه بوس از رو لبام گرفت انگار بهش اعتماد کردم که سرمو انداختم پایین متمعنم که لپام قرمز شده  که یه دفعه یادم اومد بدون معتلی جوری سرمو اوردم بالا که فکر کردم گردنم میشکنه گفتم 🖤 الان من باید چیکار کنم با این گندی که تو به زندگیم زدی  گفته باشما من پیش دکتر زنان نمیرم  با این حرفی که زدم  زد زیر خنده انگار که صد صاله نخندیده  که گفتم اوا مگه جوک گفتم  که گفت دختر من اگه بخویم نمیفرستممت دکتر زنان  خب من  فردا صبح میام خوستگاریت از داداشات  خب بله رو بگو عروس خانم   که حرسی یوی زدم به بازوش 

مرینت 

جو  خیلی سنگین بود که صدای سگ بلند شد همه از جامون پریدم که تازه یادم اومد صدای گوشیمه گفتم : نترسین  صدای گشی منه  که الی گفت : الاهی بمیری با این صلیقت  گوشیرو جواب دادم سلام اجی جونم 

🖤...........

💕خوبم ممنون عجبی از ما سرا غی گرفتی 

🖤.......................

💕وای راست میگی باشه خودم همه چیزو اماده میکنم راستی الیا با نینو و ادرین هم باشن 

🖤.....................

💕غیرتی نشو حالا  ادرین یکی از دوستامه (من:😤)