عشق لجباز نیم پارت ۳

Faridh mohbi(taranh) · 05:49 1400/03/05

خب سلوم برو ادامه❤

مرینت 

وقتی رفتم خونه دیدم که فریده خونه نیست  من از تنهایی میترسم فریده که میدونه من بخاطر لوکا از همه و همچیز میترسم 😔 

دوباره یاد لوکا افتادم  بزار زنگ بزنم الیا 

مکالمه الیا و مرینت  ( علامت الیا 🦊 علامت نینو 🐢)💕 سلام خوبی کجایی پرتقال 🦊 سلام بلوبری جونم 💕 میگم الی تو امشب سرت شلوغ که نیست 🦊اممممم نه چتور 💕 دوباره تنهام بیاپیشم ویلا بزرگه 🦊 باش بوس بای 💕 اش بوس بای 

هی 

۱ساعت بعد 

دینگ دینگ دینگ دددیییینننگ ددییینگگگ 💕 ای مرز زنگو خراب کردی اومدم 

درو باز کردم که دیدم الی با نینو و ادرین اومدن با دیدن ادرین حسابی خشکم زده بود  انگار اونم خبر نداشت منم  اخه دیشب تا سر کوچه رسوندم 💕 سنام ی...یعنی اب دهنمو با صدا قورت دادم سلام 😁 💚 سلا...سلام نگام افتاد به الیا  دمپاییمو دروردم افتادم دنبالش داد زدم 💕 مگه دستم بهت برسه تو باز یکی رو اوردی تا من ازش خوشم بیاد  انگار باید ابتو بگیرم پرتقال 

لایک و کامنت یادتون نره ببخشید کم بود